.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنراني لاريجاني در دانشگاه مازندران

در پنجمين روز طرح ضيافت انديشه دانشگاه مازندران كه با استقبال دانشجويان روبه‌رو شد، محمد‌جواد لاريجاني به عنوان مهمان ويژه حضور مي‌يابد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه مازندران، احمد احمدپور سرپرست دانشگاه مازندران اظهار داشت: دكتر مجمدجواد لاريجاني رئيس پژوهشگاه دانش‌هاي بنيادي ايران، دبير ستاد حقوق بشر و مشاور عالي رياست قوه قضائيه است كه طي دعوت رسمي از ايشان، روز سوم شهريور براي ايراد سخنراني و شركت به عنوان مهمان ويژه در جمع مسئولان و دانشجويان شركت‌كننده در طرح ضيافت انديشه مازندران حضور مي‌يابد.

*طرح ضيافت انديشه مازندران ميزبان خانواده معظم شهدا‌
مسئولان و دانشجويان طرح ضيافت انديشه دانشگاه مازندران شب دوشنبه ميزبان جمعي از خانواده‌هاي معظم شهداي دانشجوي شهرستان بابلسر هستند.
حجت الاسلام والمسلمين رحيميان مسئول دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان مازندران و رئيس طرح ضيافت انديشه مركز مازندران افزود: حضور خانواده‌هاي معظم شهدا در جمع دانشجويان طرح، سبب همدلي و همراهي بيشتر دانشجويان با آرمان‌هاي شهدا به ويژه شهداي دانشجو خواهد شد و دانشجويان عزيز با ميزباني از خانواده‌‌هاي معزز شهدا‌ بار ديگر پايبندي خود را به شهدا و امام شهدا و آرمان‌هاي مقدس آنان اعلام مي‌كنند.

* نعمت‌زاده ميهمان طرح ضيافت انديشه مازندران شد
ضيافت انديشه مازندران ميزبان دكتر قربانعلي نعمت‌زاده رئيس دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي ساري بود.
در اين ديدار كه مسئولان دانشگاهي و مسئولان طرح و ساير عوامل اجرايي نيز حضور داشتند، نعمت‌زاده ضمن قدرداني از مسئولان طرح، به خاطر برگزاري چنين طرح عظيم ملي در سطح كشور، درباره اخلاق دانشجويي، قدرشناسي و قدرداني از ديگران، مذمت ناسپاسي و مقايسه مسئولان دلسوز نظام با ساير مسئولان بياناتي ايراد كرد.
رئيس دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري ضمن قدرداني از عوامل اجرايي طرح ضيافت انديشه در مازندران از امكانات و تسهيلات فراهم شده در اين طرح براي دانشجويان عزيز اعلام رضايت كرد و گفت: در راه مبارزه با هجمه‌هايي كه از سوي دشمنان خارجي و عوامل نفوذي داخلي‌شان، جوانان ما را تهديد مي‌كند از تمام راه‌هاي موجود فرهنگي، آموزشي و اعتقادي بايد در اين راه بهره جست.

*ديدار دانشجويان طرح ضيافت انديشه با خانواده شهداي دانشجوي بابلسر
مسئولان و دانشجويان طرح ضيافت انديشه مازندران با خانواده هاي شهداي دانشجوي بابلسر و شهيدان ابوالقاسم اصغرزاده و ميرهادي خوشنويس ديدار كردند.
اين ديدار با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين «محمد رحيميان» رياست دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي مازندران و حجت الاسلام «سيد‌حسين حسيني‌» نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه مازندران و تني چند از مسئولان طرح ضيافت برگزار شد.
‌در اين ديدار حجت‌الاسلام «‌رحيميان» ضمن تجليل از مقام شامخ شهدا با اشاره به آيات درباره شهدا گفت: شهدا مال و جان خويش را در راه الهي و رضايت خداوند اهدا مي‌كنند.
وي افزود: شهداي عزيز ما ايثارگرانه با همه وجود هستي خود را گذاشتند و به حق تعالي شتافتند تا اينكه ما در آسايش و امنيتي كه هم اكنون حاصل شده است، به سر ببريم.
‌رحيميان با اشاره به اين مطلب كه ما مديون شهدا هستيم، تصريح كرد: اگر ما دانشگاهيان امروزه با خاطر جمعي در دانشگاه‌ها و بر سر كلاس‌ها حضور پيدا مي‌كنيم و به تحصيل علم مي‌پردازيم، مديون خون شهدا هستيم و بايد با تعهد نسبت به اين مسئله‏، راه اين شهدا را كه از جواني و زندگي خود گذشتند، ادامه دهيم و در سنگرهاي مختلف اجتماعي ‏علمي و سياسي و ... گام‌هاي مثبتي را بر داريم.
در ادامه اين ديدار خانواده شهدا به ارايه خاطراتي چند از اين شهدا پرداختند.

*سينماي ضيافت راه‌اندازي شد
از سوي واحد ادبي هنري طرح ضيافت انديشه مركز مازندران واحد برادران سينماي ضيافت در خوابگاه شهيد نواب صفوي دانشگاه مازندران راه‌اندازي شد.
از سوي واحد ادبي هنري طرح ضيافت انديشه واحد برادران سينماي ضيافت در روز ۲۸ مرداد ماه در خوابگاه شهيد نواب صفوي دانشگاه مازندران افتتاح شد.
در اين سينما هرشب يكي از فيلم‌هاي سينمايي به اكران گذاشته مي‌شود و پس از اتمام فيلم نشست نقد و بررسي نيز برگزار مي‌شود.

*برگزار كارگاه توجيهي طرح ساماندهي اوقات فراغت ويژه دانشگاه مازندران
كارگاه توجيهي يك روزه طرح ساماندهي اوقات فراغت استان مازندران ويژه دانشگاه مازندران با حضور مسئولان پايگاه‌هاي طرح در سازمان مركزي دانشگاه برگزار شد.
اين جلسه كه با حضور علوي نماينده شوراي جوانان استان و مسئول طرح ساماندهي برگزار شد، چگونگي ثبت نام، ثبت اطلاعات، ثبت فعاليت‌هاي انجام شده پايگاه‌ها دانشكده‌ها و ... مورد بررسي قرار گرفت.

*مراسم سوگواري وفات حضرت خديجه(س)
به مناسبت وفات حضرت خديجه كبري(س) مراسم بزرگداشتي در خوابگاه حضرت زينب(س) دانشگاه مازندران برگزار شد.
در اين مراسم كه با سخنراني و مداحي همراه بود، ابتدا حجت الاسلام والمسلمين «‌محمد رحيميان» رياست دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي مازندران درباره خصايل و شخصيت حضرت خديجه و نقش آن حضرت در پيشبرد اهداف پيامبر اكرم(ص) براي تبليغ اسلام در سال‌هاي ابتدايي ظهور اسلام سخناني بيان كرد و در ادامه با اشاره به مناجات حضرت اميرالمؤمنين(ع) بر فضاي معنوي و عرفاني مراسم افزود.

*راديو ضيافت آغاز به‌ كار كرد
راديو ضيافت واحد برادران در پنجمين روز از طرح ضيافت انديشه مركز مازندران در خوابگاه شهيد نواب صفوي دانشگاه مازندران كار خود را آغاز كرد.
به منظور اطلاع رساني و اجراي برنامه‌هاي متنوع در ساعات فراغت راديو ضيافت در خوابگاه شهيد نواب صفوي دانشگاه مازندران فعاليت خود را آغاز كرد.
برنامه‌هاي اين راديو پخش مصاحبه با مسئولان اجراي طرح ضيافت انديشه اخبار و فعاليت‌هاي دانشجويان و برنامه‌هاي متنوع ديگر در طول برگزاري طرح است.

*برگزاري كارگاه‌هاي نقد فيلم در طرح ضيافت انديشه مازندران
مسئول فوق برنامه واحد برادران طرح ضيافت انديشه مركز مازندران از برگزاري سه كارگاه نقد فيلم در هفته اول اين طرح درمازندران خبر داد.
حميدرضا گل محمدي مسئول فوق برنامه واحد برادران طرح ضيافت انديشه مركز مازندران گفت: باتوجه به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده از سوي ستاد طرح ضيافت انديشه مركز استان مازندران بخش نقد فيلم فوق برنامه واحد برادران طرح ضيافت٬ سه كارگاه نقد فيلم در طول هفته اول اين طرح برگزار كرد كه با استقبال خوب دانشجويان شركت‌كننده دراين طرح مواجه شده است.
وي افزود: با توجه به هجمه‌هاي فرهنگي دشمنان اسلام و ايران به ويژه بعد از انقلاب اسلامي ايران‏ در اين كارگاه‌هاي نقد فيلم دكتر عبدالحسين محمودي از اساتيد برجسته دانشگاه به نقد محتوايي تعدادي از فيلم‌هاي هاليودي كه با ژانرهاي اسلام‌ستيزي٬‏‏ ‏ايران ستيزي و شرق ستيزي در جهان به اكران در آمده است پرداخت.
گل‌محمدي تصريح كرد: دشمنان اسلام و ايران اسلامي با هزينه‌هاي بالايي در راستاي تخريب افكار و انحراف جوانان ما دست به‌كار شده‌اند و آنان را به سوي فرقه‌ها و نحله‌هاي خرافي متعددي جذب كرده‌اند و ما بايد با تحول در سينماي ايران به مقابله با حيله‌هاي دشمنان بپردازيم و از اين طريق با آنان مقابله كنيم.

*برگزاري گفت‌وگوهاي آزاد در طرح ضيافت انديشه مازندران
گفت‌وگوهاي آزاد طرح ضيافت انديشه مركز مازندران با استقبال خوب دانشجويان شركت‌كننده در اين طرح روبه‌رو شد.
با توجه به گذشت يك هفته از طرح ضيافت انديشه مازندران و برگزاري گفت‌گوهاي آزاد، اين گفت‌وگوها كه در موضوع‌هاي مختلف حجاب، مهدويت، دولت عشق و با قرآن چه بايد كرد، برگزار شده است با استقبال خوب دانشجويان شركت‌كننده در اين طرح روبه‌رو شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

Yeimy 19 دي 1391
Whoa, thgins just got a whole lot easier.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.